Eerste contact was prima, kreeg snel de offertes en uiteindelijk onze klinkers bij Slim bestraten besteld.
Klinkers kreeg ik samen met 2 geannuleerde big bags zand in week 36 geleverd. ( 6 september )
Hiervan heb ik gelijk een melding gemaakt en het zou zsm opgehaald worden.
Na 1 week weer contact opgenomen, wachttijd gemiddeld +30min, zou terug gebeld worden maar helaas. Elke week daarna contact opgenomen waarna ik terug gebeld zou worden. Wacht nog steeds op het eerste telefoontje.
Op 28 september via de site een klacht in gediend. Ook hier heb ik nog meer van gehoord.
Het is nu 6 weken later,week 42, en de 2 big bags staan tot grootte ergenis nog steeds voor de deur.
Inmiddels beginnen de buren te klagen en heeft de gemeente ook al contact gezocht over de status. Hier zit je dus niet op te wachten.
Een goed bedrijf leverd niet alleen maar lost ook dingen op die niet goed gaan. Daar kan je als bedrijf het verschil in maken. Helaas is dat bij Slim bestraten niet het geval.
Een grote tegenvaller en zou het aan iedereen afraden om hier wat te bestellen.